Днями група українських журналістів на запрошення Hutchison Ports відвідала найбільші контейнерні термінали Європи: в Барселоні та Роттердамі.

 12.04.2018   00:00 EUVPБлог
Hutchison Ports - один із світових лідерів на ринку портових операторів, який оперує 52 портами у 26 країнах світу, включаючи Велику Британію, Австралію, Гонконг, Китай, Аргентину, ОАЕ та ін. Компанії понад 50 років. Весь цей час вона щодня працює над покращенням сервісу, збільшенням швидкості обслуговування вантажів, застосовуючи новітні технології та передовий досвід.

Hutchison Ports, народжена в Гонконзі, розрослася по всіх континентах і зайняла перше місце на світовому ринку портових операторів. На сьогодні порт Hutchison Ports в Роттердамі є найбільшим контейнерним терміналом Європи та 12-им у світі, за рік він обслуговує 5 млн контейнерів. Працює цілодобово, за будь-якої погоди. Саме сюди, в Роттердам, прибуває значна частина товарів, яка роз‘їжджається потім по всій Єаропі. Товари від рідкого мила до холодильників і спеціальної техніки.

Порт у Барселоні BEST є повністю автоматизованим. «Ніхто нікого не чекає» - ключовий принцип його роботи. Все відлагоджено настільки, що вантажівки не стоять в черзі, кожна приїжджає на визначений час, кран вантажить на неї контейнер, вантажівка їде далі. На всьому терміналі людей майже немає - все автоматизовано. Найбільший контейнерний термінал Європи обслуговує менше 200 людей. Що важливо, що топ-менеджмент, а також інші працівники є місцевими. Тобто, міжнародна компанія формує команду саме за рахунок місцевих спеціалістів, залучаючи менеджмент з інших країн для налагодження процесів.

Але не буде забирати новини у журналістів, які мають поділитися своїми враженнями від побаченого.

Зазначу лише, що всі ці технології, сучасні крани, техніку та розвиток ми можемо побачити в українському порту «Чорноморськ». Це цілком реально. Насправді, існує первинний міф щодо державної власності в Україні. В 90% випадків ситуація така: на де-юре державній власності розквітає де-факто приватний бізнес. То давайте все переведемо в юридичну площину, серед бізнесу виберемо найкращі компанії і дамо їм можливість чесно працювати, сплачуючи податки в Україні і розвиваючи реальний сектор економіки.

Ми можемо скільки завгодно тішитися своєю унікальністю, потенціалом тощо, але наразі ситуація невтішна: ми не надто цікаві закордонному інвестору, - його ще треба вмовити до нас прийти,- України немає на мапі світових морських держав. Hutchison та інші світові оператори мислять категоріями країн, континентів: «Ми не хочемо купувати порт Х в країні Y, бо країна маленька, перспектив для бізнесу немає. А от Україна - велика, є потенціал для використання нового шовкового шляху, розвитку транзиту. Це - хаб між Європою та Азією». То ж давайте цю можливість не проґавимо. 
Світ рухається вперед. Ми ще можемо встигнути і застрибнути в потяг, що рухається.

Ryanair в небі є, General Electric на залізниці є, настав час світових інвесторів в українських портах.

Soon in Ukraine...


Інші пости


Швидкий перехід

© 2015—2018 Представництво Європейського Союзу в Україні. Всі права застережено.