Детальніше про стратегію комунікації європейської інтеграції

 25.04.2018   13:00 EUVPБлог
Одним з сьогоднішніх рішень КМУ ми затвердили План заходів на 2018 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки.

Це важливий крок у промотуванні реформ, пов’язаних із євроінтеграцією.

Що зміниться:

- Вперше запроваджуємо механізм соціологічних зрізів поінформованості населення України про зусилля уряду щодо європейської інтеграції України,

- Протягом останніх років майже виключно інформаційні кампанії у цій царині здійснювалися коштом іноземних партнерів.
І, хоча були проведені деякі реально успішні кампанії, часто ми стикалися з тим, що українську сторону до формулювання завдань і меседжів залучали суто формально.
Цьогоріч ми плануємо власні кампанії з інформування про зміст та цілі євроінтеграції.

- Згідно з березневим опитуванням КМІСу, ми бачимо, що 60% громадян бракує інформації щодо стратегічного курсу країни. Зараз ми виділяємо бюджетні кошти, інвестуємо в поінформованість українців щодо стратегічного курсу розвитку країни. Це велика зміна

І так, кошти, закладені в бюджет, поки що далекі від реальних потреб для потужного інформування з боку держави, але це відповідальний позитивний крок у правильному напрямку.

Під час 2-ї світової війни Прем'єр Великобританії Вінстон Черчіль, підтримуючи жорстку програму бюджетної економії, сказав, однак, що кошти на культуру не можна скорочувати, інакше: «За що ми тоді воюємо?»

В нашому випадку сьогодні таку роль грає не лише культура, але й інформаційна територія держави. Ми повинні інвестувати у глибше і краще розуміння громадянами переваг вільного світу, можливостей які з’являються для бізнесів, науковців, студентів та представників культури у рамках програм, пов’язаних з реалізацією європейської інтеграції України.


Інші пости


Швидкий перехід

© 2015—2018 Представництво Європейського Союзу в Україні. Всі права застережено.