Метою реалізації проєктів євроклубів є поширення серед учнів та молоді знань і навичок, які сприятимуть формуванню громадянської культури на основі європейських цінностей та принципів.
Завданнями реалізації проєктів Євроклубів є:
Напрями реалізації проєктів євроклубів формуються на основі пріоритетів політики ЄС, відносин Україна-ЄС, діяльності Представництва ЄС в Україні, результатів щорічних зустрічей лідерів євроклубів України. Відповідно, у 2025 році євроклуби можуть подавати на конкурс проєкти за такими напрямами:
Висвітлення тематичних пріоритетів
Розвиток мережі євроклубів, а саме: підготовка навчальних та методичних матеріалів, майстер-класів, тренінгів, стратегічних ігор тощо. Проєктні пропозиції за цим напрямом можуть подавати євроклуби, які співпрацюють з Представництвом ЄС в Україні не менше 5 років (попередня реалізація проєктів Представництва ЄС в Україні, участь у мережевих заходах). При цьому вони мають залучити до проєкту мінімум 3 євроклуби, які ще не отримували підтримку Представництва ЄС в Україні. Конкретні заходи щодо розвитку мережі євроклубів також повинні координуватися з проєктом "Інформаційна підтримка мереж ЄС в Україні".
У лютому-березні 2025 року буде проведено низку вебінарів для переможців Конкурсу проєктів. Знання та навички, що будуть передані в рамках цих вебінарів, мають бути обов’язково застосовані в рамках реалізації проєктів євроклубів.
1. Освітні та інтерактивні активності
Мета: Поглиблення знань про ЄС через освітні формати та ігрові підходи.
2. Культурні та творчі ініціативи
Мета: Поширення європейських цінностей через культуру та креативність.
3. Публічні заходи та кампанії
Мета: Залучення громадськості до тематики євроінтеграції.
4. Проведення "Тематичних днів" в навчальних закладах та просторах, що може охоплювати набір активностей: лекції, конкурси, виставки чи інші заходи в рамках визначеної дати.
Наприклад:
5. Співпраця та обмін досвідом
Мета: Розвиток партнерства між євроклубами та іншими мережами ЄС.
Проєкти повинні включати декілька видів діяльності.
Кожен зареєстрований євроклуб може подати на Конкурс необмежену кількість пропозицій. Проєкти переможці мають бути втілені протягом березня – листопада 2025 року.
Координатори відібраних проєктів отримують усі необхідні отримують шаблони, графіку, а також пройдуть окремий тренінг щодо медіа-висвітлення.