Нам треба тільки підписати угоду. Для цього необхідно, щоб підписант отримав на це повноваження від усіх членів ЄС. У зв’язку з суперечкою Іспанії і Великої Британії через Гібралтар, який згадується в проекті угоди, консенсусу серед країн-членів ЄС нема. Як тільки Велика Британія вийде хоча б на один день з ЄС, то Іспанія дасть згоду на підписання угоди. З неї буде виключений аеропорт Гібралтару як одне з можливих місць для польотів. А ми не хочемо літати в Гібралтар в принципі. Туди ніхто не літає, крім British Airways.
Єврокомісія надає повноваження єврокомісару з транспорту підписати цю угоду.
Тут теж не треба мати ілюзій про те, що наступного дня після підписання угоди відбудуться кардинальні зміни. Є ще етапи імплементації, ратифікації в окремих частинах. Це все також буде займати певний час.
Ми зараз працюємо на двосторонньому рівні. В окремих випадках ми досягаємо якогось порозуміння, коли видаються права на додаткові маршрути. Але ми також переконуємо інші авіакомпанії піти шляхом Wizz Air і відкрити українську дочірню компанію. Набагато краще не чекати вступу в силу угоди з ЄС, а відкрити українську «дочку» та літати з України туди, куди хочеш, як український авіаперевізник. Жодних перешкод для цього немає.
Намір відкрити Wizz Air Ukraine було озвучено на зустрічі керівника Wizz Air з Президентом України. Де-юре, лоукостер не закривав свою «дочку», але є питання сертифікації їх літаків і видачи сертифікату українського типу. Все. Як тільки вони забажають перебазувати свій флот, ми погодимо протягом місяця всі технічні моменти, щоб вони полетіли.
Більше тут.