КОНКУРС ПРОЄКТІВ ЄВРОКЛУБІВ-2022

Мета і завдання реалізації проєктів євроклубів

Метою реалізації проєктів євроклубів є поширення серед учнів та молоді знань і навичок, які сприятимуть формуванню громадянської культури на основі європейських цінностей та принципів.

Завданнями реалізації проєктів євроклубів є:

  • поширення серед учнів, молоді знань та розвиток навичок, які стосуються європейських цінностей та принципів, пріоритетних напрямів європейської політики та співробітництва ЄС з Україною;
  • проведення заходів, під час яких учні та молодь будуть застосовувати здобуті знання і навички;
  • обмін кращими практиками між євроклубами, сприяння створенню та розвитку нових Євроклубів, популяризація діяльності Євроклубів;
  • посилення співпраці між євроклубами та іншими Мережами ЄС.
Основні напрями реалізації проєктів

Напрями реалізації проєктів євроклубів формуються на основі пріоритетів політики ЄС, відносин Україна-ЄС, діяльності Представництва ЄС в Україні, результатів щорічних зустрічей лідерів євроклубів України. Відповідно, у 2022 році євроклуби можуть готувати проєкти для:

а) Вивчення та практики в рамках тематичних пріоритетів:

  • Європейська ідея, європейські цінності та принципи: історія розвитку та практичні підходи до впровадження (активна роль у громаді, права людини, участь молоді у врядуванні тощо).
  • Європейський зелений курс, захист довкілля, циркулярна економіка, енергозбереження.
  • Цифровізація: розвиток цифрових навичок, безпека та захист прав людини у цифровому середовищі.
  • Медіаграмотність.

б) Розвитку мережі євроклубів, навчальні та тренінгові заходи для новостворених євроклубів. Проєктні пропозиції за цим напрямом можуть подавати євроклуби, які мають успішний досвід співробітництва з Представництвом ЄС в Україні (реалізація проєктів, участь у заходах) протягом як мінімум 5-ти років. Конкретні заходи щодо розвитку мережі євроклубів також повинні координуватися з проєктом "Інформаційна підтримка мереж ЄС в Україні".

в) Відзначення тематичних дат і тижнів (Додаток 1 )

Проєктні пропозиції можуть охоплювати декілька напрямів (тематичні пріоритети, розвиток мережі євроклубів, тематичні дати і тижні). Крім того, євроклуби також братимуть участь у тематичних інформаційних кампаніях Представництва ЄС в Україні у 2022 році. Координація участі буде здійснюватися проєктом "Інформаційна підтримка мереж ЄС в Україні".

У лютому-березні 2022 року буде проведено низку вебінарів для переможців Конкурсу проєктів. Знання та навички, що будуть передані в рамках цих вебінарів, мають бути обов’язково застосовані під час реалізації проєктів євроклубів.

Види діяльності (орієнтовний перелік)

  • Публічні заходи у різних містах за участю декількох євроклубів: флешмоби, публічні кампанії з поширення інформації про ЄС, волонтерські заходи, тощо.
  • Екологічні заходи на рівні школи чи між євроклубами з різних регіонів.
  • Тренінги та обмін досвідом між різними євроклубами: живі та он-лайн тренінги, он-лайн зустрічі, оф-лайн та он-лайн інтелектуальні ігри (квізи, квести, конкурси, тощо) за участю кількох євроклубів.
  • Культурні заходи за участю не менше ніж трьох євроклубів: фотовиставки, музичні конкурси, кінопокази з обговореннями тощо в різних містах за участю різних євроклубів.
  • Організація конкурсів відео/фото/есе/малюнку/блогів між євроклубами.
  • Сторітеллінг, зустрічі, інтерв'ю з місцевими експертами, бізнесменами, громадськими активістами, які працюють у сфері європейської інтеграції.
  • Тренінги, «світові кафе» тощо для розвитку спроможності новостворених євроклубів.
  • Інші креативні види діяльності.

Проєкти можуть включати один або декілька видів діяльності.

Як подати проєктну заявку:

  • Заявки подають координатори євроклубів, зареєстровані на сайті.
  • Залучити до проєкту не менше 3 євроклубів з різних міст/регіонів та представників інших мереж ЄС.
  • Заповнити он-лайн заявку з описом проєкту до 12 лютого 2022 року. У заявці необхідно чітко вказати, яку роль в проєкті відіграють партнери та які спільні заходи планується провести. Подати проєкт

Кожен зареєстрований євроклуб може подати на Конкурс необмежену кількість пропозицій. Від кожного учасника може перемогти лише один проєкт, який повинен бути втілений протягом березня – жовтня 2022 року.

Обов'язкові умови реалізації проєктів

  • Медіа-активність: діяльність в рамках проєкту, проведені заходи мають бути обов'язково висвітлені у соціальних мережах (Facebook – обов'язково, інші мережі – на вибір координатора проєкту) та на сайті Euroquiz.org.ua. Немає потреби готувати звіт про результати проєкту, якщо вся діяльність та результати були належно висвітлені у соціальних мережах. Крім того, наявність попередніх публікацій у місцевих ЗМІ є додатковою перевагою при розгляді проєктних заявок.
  • Під час основних заходів в рамках проєкту, у постах в соціальних мережах, повідомленнях для ЗМІ необхідно обов'язково згадувати про підтримку з боку Представництва ЄС в Україні.
  • Необхідно завчасно (бажано як мінімум за 2 тижні) повідомляти організаторів Конкурсу про заплановані публічні заходи (в т.ч. он-лайн) в рамках проєктів євроклубів для того, щоб ці заходи були належно висвітлені у соціальних мережах, або у них могли взяти участь експерти Представництва ЄС в Україні.
  • Якщо в рамках проєкту передбачається підготовка інформаційних матеріалів для поширення, їх дизайн необхідно буде узгодити із організаторами Конкурсу.
  • Оформлення програм заходів, презентацій, інших візуальних елементів із використанням логотипів Представництва ЄС (будуть надіслані організаторам окремо).
  • Залучення якомога більше представників інших Мереж ЄС в Україні (Інформаційні центри ЄС, Посли Європейської Молоді, бібліотеки для дітей та юнацтва, Team Europe Ukraine, випускники College of Europe, Erasmus+, EU Study Days) є додатковою перевагою при визначенні переможців Конкурсу.

Координатори відібраних проєктів отримують усі необхідні шаблони, графіку, а також пройдуть окремий тренінг щодо медіа-висвітлення.

Критерії відбору найкращих проєктів:
  • Відповідність тематиці Конкурсу та запропонованим видам діяльності.
  • Участь у реалізації проєкту не менше 3 євроклубів.
  • Цінність та актуальність ідеї проєкту.
  • Кількість та різноманіття цільової аудиторії.
  • Медіа-активність.
  • Залучення інших Мереж ЄС до реалізації проєкту.
Етапи реалізації проєктів Євроклубів:
  • До 12 лютого 2022 року – подача проєктів на Конкурс у формі он-лайн заявки.
  • До 1 березня 2022 року – відбір 30 найкращих проєктів.
  • До 1 листопада 2022 року – реалізація проєктів-переможців.
© 2015—2022 Представництво Європейського Союзу в Україні. Всі права застережено.